Lákání zákazníků

Lákání zákazníků

Lákáte své zákazníky na to, že budete přesní, levní, rychlí, pořádní a že od vás mohou očekávat pouze nízké ceny? Kdo by na takovouto službu neslyšel, že ano, jenomže problém často bývá v tom, že se potom spěchá, zakázek je třeba až příliš a spousta z nich se tak nedá splnit v daném a očekávaném termínu. Proto se spěchá a znáte to sami dobře, když se spěchá, tak to nestojí často za nic. Všechno je udělané moc rychle a objevit se tak mohou chyby, které byste tam jinak třeba ani neměli. Proto pokud budete lákat zákazníky na kvalitní služby, tak je také musíte dodržet a splnit do posledního puntíku, protože se může stát, že si zákazník začne hledat někoho jiného na dodání zboží.

Dbejte na kvalitu

Samozřejmostí je kvalita, která je pevně daná a stanovená, proto se žádné šmejdy vyrábět ani nesmějí, tedy ne tam, kde je produkt dopředu nastavený kvalitně. Jak urychlit práci, aby vám všechno šlo rychleji, a vy jste tak nepřicházeli zbytečně o zisky, vám může říct ekonomický informační systém . Některé firmy v něm už pracují, takže si můžete zjistit pár informací. 

Lákání zákazníků
Ohodnoťte příspěvek

Comments are closed.

Comments are closed.